RADA RODZICÓW
Prezydium Rady Rodziców w roku szkolnym 2025/2026
Przewodnicząca - Katarzyna Gdula
Zastępca Przewodniczącej - Katarzyna Klepa
Sekretarz - Jolanta Łazowska
Skarbnik - Jolanta Szmatloch
Komisja Rewizyjna: Oliwia Major, Barbara Zielonka - Dufek, Michalina Rojek
Na posiedzeniu 24 września 2025 roku podjęto uchwałę o wysokości minimalnej miesięcznej składki na rzecz Rady Rodziców, która w tym roku wynosi 25 zł.
Każdy rodzic samodzielnie podejmuje decyzję dotyczącą wysokości zadeklarowanej miesięcznej wpłaty miesięcznej, ale każda deklaracja i każda wpłata wyższa niż stawka minimalna jest bardzo cenna dla placówki. Wszystkie środki ze składek są wydatkowane zgodnie z zasadami oszczędności i celowości. Dzięki tym środkom w ciągu ostatnich lat zostały wyremontowane wszystkie łazienki w bocznych budynkach i łazienki na parterze budynku głównego. Powstały też dwie nowe salki na stryszku budynku A, zostały zakupione krzesła ergonomiczne do większości sal zajęć, pufy relaksacyjne, rolety do najmocniej nasłonecznionych sal, a także jesteśmy w stanie realizować imprezy dla naszych wychowanków z miłymi upominkami (Dzień Dziecka, Mikołaj, itp.).
Jeżeli dziecko uczestniczy w kilku różnych zajęciach, to w deklaracji wpłat należy wypisać co najmniej minimalną kwotę deklarowaną dla każdych zajęć odrębnie.
Wpłat można dokonywać jedynie na rachunek bankowy:
75 1090 0088 0000 0001 5048 9027 SANTANDER BANK POLSKA S.A.
WAŻNE! Zapis w tytule przelewu: IMIĘ NAZWISKO - dziecka, NAZWA ZAJĘĆ, nazwisko instruktora + informacja za jaki okres dokonywana jest wpłata
(precyzja wpisów bardzo ułatwia właściwe zaksięgowanie wpłat).
WAŻNE ! WPŁATY ZA CAŁY ROK LUB ZA SEMESTR - zgodnie z zapisami Regulaminu Rady Rodziców. Pozwala to na sprawniejsze księgowanie i umożliwia precyzyjne planowanie wydatków.
Deklarację wpłat na rzecz Rady Rodziców wychowankowie otrzymują na zajęciach, ale można ją również pobrać z naszej strony (w załączniku poniżej)
Deklarację wypisuje się dla jednego wychowanka, ale jeżeli wychowanek uczestniczy w kilku zajęciach wówczas na deklaracji wypisywane są wszystkie zajęcia i deklarowana kwota przy każdych zajęciach.
Prosimy o właściwe wypełnienie deklaracji i wrzucenie jej do skrzynki znajdującej się na portierni. Deklaracja umieszczana jest w karcie wychowanka (czyli tam, gdzie znajduje się zgłoszenie lub wniosek - to znaczy wszystkie dane dotyczące uczestnika zajęć w Młodzieżowym Domu Kultury).