RADA RODZICÓWPrezydium Rady Rodziców w roku szkolnym 2024/2025 Przewodnicząca - Jolanta Szmatloch Zastępca Przewodniczącej - Aleksandra Sowa Sekretarz - Jolanta Łazowska Skarbnik - Katarzyna Gdula Komisja Rewizyjna: Oliwia Major, Barbara Zielonka - Dufek, Michalina Rojek Na posiedzeniu 26 września 2024 roku podjęto uchwałę o wysokości minimalnej miesięcznej składki na rzecz Rady Rodziców, która w tym roku wynosi 20 zł. Każdy rodzic samodzielnie podejmuje decyzję dotyczącą wysokości zadeklarowanej miesięcznej wpłaty miesięcznej, ale każda deklaracja i każda wpłata wyższa niż stawka minimalna jest bardzo cenna dla placówki. Wszystkie środki ze składek są wydatkowane zgodnie z zasadami oszczędności i celowości. Dzięki tym środkom w ciągu ostatnich lat zostały wyremontowane wszystkie łazienki w bocznych budynkach i łazienki na parterze budynku głównego. Powstały też dwie nowe salki na stryszku budynku A, zostały zakupione krzesła ergonomiczne do większości sal zajęć, pufy relaksacyjne, rolety do najmocniej nasłonecznionych sal, a także jesteśmy w stanie realizować imprezy dla naszych wychowanków z miłymi upominkami (Dzień Dziecka, Mikołaj, itp.). Jeżeli dziecko uczestniczy w kilku różnych zajęciach, to w deklaracji wpłat należy wypisać co najmniej minimalną kwotę deklarowaną dla każdych zajęć odrębnie. Wpłat można dokonywać jedynie na rachunek bankowy: 75 1090 0088 0000 0001 5048 9027 SANTANDER BANK POLSKA S.A. |
Zapis w tytule przelewu: IMIĘ NAZWISKO - dziecka, NAZWA ZAJĘĆ, nazwisko instruktora + informacja za jaki okres dokonywana jest wpłata
(precyzja wpisów bardzo ułatwia właściwe zaksięgowanie wpłat).
Wpłaty za cały rok lub za semestr zgodnie z zapisami Regulaminu Rady Rodziców - pozwalają na sprawniejsze księgowanie i umożliwiają precyzyjne planowanie wydatków.
Deklarację wpłat na rzecz Rady Rodziców wychowankowie otrzymują na zajęciach, ale można ją również pobrać z naszej strony (w załączniku poniżej)
Deklarację wypisuje się dla jednego wychowanka, ale jeżeli wychowanek uczestniczy w kilku zajęciach wówczas na deklaracji wypisywane są wszystkie zajęcia i deklarowana kwota przy każdych zajęciach.
Prosimy o właściwe wypełnienie deklaracji i wrzucenie jej do skrzynki znajdującej się na portierni. Deklaracja umieszczana jest w karcie wychowanka (czyli tam, gdzie znajduje się zgłoszenie lub wniosek czyli wszystkie dane dotyczące uczestnika zajęć w Młodzieżowym Domu Kultury).